Nieuws
Huur rechtmatig je tijdelijke personeel in met jouw eigen Dynamisch aankoopsysteem & inhuurdesk.
Tijdelijk personeel op een rechtmatige manier inhuren? Door middel van ons Dynamisch aankoopsysteem (DAS) en een eigen inhuurdesk verbeter je zowel je inhuurproces als de samenwerking met je leveranciers.
Samen met onze partners ontzorgen wij jouw organisatie bij het succesvol vinden en binden van (tijdelijke) medewerkers.
Om een maximaal resultaat te behalen voor zowel inkoopspecialisten, recruiters, freelancers, intermediairs, vacaturehouders als ZZP’ers, geloven wij in een integrale aanpak van zowel de aan de achterkant het dynamisch aankoopsysteem, als aan de voorkant een inhuurdesk voor het publiceren van alle inhuuropdrachten.
Dat doen we door middel van het implementeren van ons dynamisch aankoopsysteem (DAS), een inhuurdesk in eigen huisstijl (website) en effectieve digitale communicatietools. Zo verbeter je in één klap je opdrachtgevers imago, het inhuurproces én de samenwerking met leveranciers. En vind je effectiever, efficiënter én rechtmatig jouw tijdelijke medewerkers!
Wat je als opdrachtgever in het dynamisch aankoopsysteem managet, ervaren leveranciers direct en consistent aan de voorkant op de inhuurdesk. En wat een leverancier achterlaat op de inhuurdesk, signaleer je als opdrachtgever direct in het dynamisch aankoopsysteem.
Het dynamisch aankoopsysteem helpt je op een overzichtelijke manier door de inhuuropdracht heen om je de opdracht zo op te stellen, dat je de meest kwalitatieve leveranciers tegen een zo gunstig mogelijk tarief binnenhaalt.
Dit alles in je eigen huisstijl, digitaal toegankelijk, geschikt voor mobiele apparaten, AVG-proof en extra veilig door onze ISO 27001 & ISO 9001 certificering.
Met onze gebruiksvriendelijke software beschik je over alle middelen om jouw inhuuropdrachten op de juiste manier in de markt te zetten. Kies voor een passende prijs-/kwaliteitsverhouding (EMVI), stel eisen en gunningscriteria S.M.A.R.T. op en bepaal hoeveel offertes je wil ontvangen.
Nadat de inschrijfperiode is verstreken heb je toegang tot de reeds door het systeem gerangschikte offertes. Na validatie van de scores met behulp van onze beoordelingswizard ontstaat een selectie van best scorende offertes. Partijen die buiten deze selectie vallen ontvangen een gemotiveerd afwijsbericht. Na toewijzing van de opdracht wordt de gunning gepubliceerd en worden de resterende partijen geïnformeerd.
Wil je naast het rechtmatig inhuren van tijdelijk personeel ook je recruitmentproces voor vaste medewerkers optimaliseren en/of gestructureerd werken aan arbeidsmobiliteit? Voor je eigen organisatie of vanuit (regionale) samenwerkingsverbanden met andere organisaties?
Onze software-suite maakt het mogelijk om al deze arbeidsmarktvraagstukken voor je in te regelen. Stap voor stap of direct vanaf de start. Ons ATS systeem en dynamisch aankoopsysteem (DAS) werken naadloos samen op de voorkant, zonder dat de bezoeker het verschil van systemen merkt.
Je werken-bij website en inhuurdesk wordt als website een volwaardig arbeidsmarktportaal waar (potentiële) nieuwe medewerkers, bestaande medewerkers, tijdelijk personeel én leveranciers zich thuis voelen.
Desgewenst word je geholpen bij het plaatsen van inhuuropdrachten, het (voor)selecteren van aanbieders en het beoordelen en (gemotiveerd) afwijzen van kandidaten. Onze inhuur– en recruitmentspecialisten ontzorgen je graag voor korte of lange termijn.
Hoe stel je een goede opdracht op en houd je ook rekening met de rechtmatigheid van de opdracht? Wanneer je hier geen ervaring mee hebt kan dit nogal ingewikkeld zijn. Het kost je dan veel extra tijd en je loopt meer (inhuur) risico bij je uitvraag. Met recruitmentondersteuning ontzorgen we jou bij deze vragen.
Door middel van ons Dynamisch aankoopsysteem (DAS) verbeter je het inhuurproces en vind je effectiever, efficiënter én rechtmatig jouw tijdelijke medewerkers! Passend bij je organisatie ingericht, geïntegreerd met je eigen inhuurdesk en gekoppeld aan TenderNed.
Met het dynamisch aankoopsysteem krijg je grip op je inhuurproces.
Presenteer jezelf als interessante opdrachtgever voor ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers door middel van onze inhuurdesk (website).
Uiteraard in je eigen huisstijl, digitaal toegankelijk, geschikt voor mobiele apparaten, AVG-proof en volledig geïntegreerd met ons dynamisch aankoopsysteem (DAS).
Het dynamisch aankoopsysteem stuurt alle informatie door naar de inhuurdesk waar je al jouw tijdelijke opdrachten op publiceert. Zo heb je alle DAS-uitvragen inzichtelijk om een centrale plek.
Het inhuren van tijdelijk personeel is een belangrijke oplossing voor overheden, gemeenten en onderwijsinstellingen tegen het steeds groter wordende capaciteitsgebrek. Maar hoe krijg je grip op je inhuurproces? Door het optimaliseren van je inhuurproces met een dynamisch aankoopsysteem.
In dit artikel gaan we dieper in hoe een DAS systeem jullie kan helpen het inhuurproces te verbeteren.
Met ons dynamisch aankoopsysteem (DAS) verbeter je het inhuurproces en vind je effectiever, efficiënter én rechtmatig de beste tijdelijke medewerkers! Passend bij je organisatie ingericht, geïntegreerd met je eigen inhuurdesk en gekoppeld aan TenderNed.
Het DAS systeem helpt je om op het juiste moment met de juiste taken aan de slag te gaan, ondersteund door alle functionaliteit die je van een Dynamisch aankoopsysteem mag verwachten. Data-gestuurd, vol waardevolle informatie en volledig rechtmatig.
Een volwaardige inhuurdesk (website) in je eigen huisstijl, digitaal toegankelijk, geschikt voor mobiele apparaten, AVG-proof en geïntegreerd met onze backoffice software. Met naar keuze in te richten content en functionaliteit die je van een moderne inhuurdesk website mag verwachten.
Zo verbeter je in één klap je opdrachtgevers imago bij ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers. En nog mooier: je vergroot je huidige pool van leveranciers, wat leidt tot een aanzienlijke kostenbesparing op externe inhuur.
De TSF Inhuur software voorziet in specifieke procedures die de rechtmatigheid rondom externe inhuur waarborgen, zonder dat dit ten koste gaat van de gebruiksvriendelijkheid.
Zo voldoe je zonder zorgen aan de Europese aanbestedingswet.
TSF Inhuur biedt je uitgebreide mogelijkheden voor het opstellen van eisen, gunningscriteria, prijsstelling en een flexibele prijs-/kwaliteitsverhouding, wat zorgt voor het vinden van kwalitatieve leveranciers tegen een gunstig tarief.
In het kader van de nationale statistiekverplichting kan de aankondiging van jouw opdracht direct op het landelijk platform TenderNed worden gepubliceerd.
Als aanvulling op de standaard geboden functionaliteit voor zzp’ers en freelancers, hebben intermediairs de mogelijkheid om per opdracht meerdere kandidaten voor te stellen.
Een geautomatiseerde vragenronde biedt leveranciers de mogelijkheid vragen te stellen bij een opdracht. In het kader van het gelijkheidsbeginsel worden antwoorden (gelijk)tijdig en op transparante wijze gepubliceerd.
Ingediende offertes worden opgenomen in een digitale kluis en kunnen pas worden ingezien wanneer de beoordelingsfase is aangebroken.
Om te zorgen voor een transparant beoordelingsproces worden afwijzingsberichten voorzien van heldere scores met een gepersonaliseerde motivering.
In de backoffice begin je op alle essentiële onderdelen met een dashboard waarin je alle relevante informatie krijgt te zien door middel van grafieken, tijdslijnen, statussen en dergelijke. En nog mooier: bovenaan het dashboard staat je persoonlijke takenlijst met acties die je moet uitvoeren. Zo borg je dat eenieder, vanuit welke rol dan ook, op het juiste moment de juiste informatie krijgt om met de juiste taken aan de slag te gaan.
Uiteraard zijn er ook uitgebreide rapportagemogelijkheden in het systeem aanwezig, zodat je ook meer historische, management- of andere wetenswaardige informatie op een rijtje kan zetten.
Door het automatisch publiceren van opdrachten op Twitter (X), LinkedIn, Facebook of andere platformen breid je jouw leveranciersnetwerk uit!
Kom je er niet uit, heb je te weinig tijd of kennis en wil je de risico’s van het niet-rechtmatig inhuren beperken?
Dan helpen we je desgewenst bij het plaatsen van de inhuuropdrachten, het (voor)selecteren van aanbieders en het beoordelen en (gemotiveerd) afwijzen van kandidaten. Bekijk onze recruitmentondersteuning.
Zodra je een opdracht hebt gegund kan de ingehuurde medewerker via TSF Inhuur diens gewerkte uren bijhouden en facturen aanmaken. De urenregistratie- en facturatie module borgt de juistheid van de ingevoerde bedragen en voldoet aan alle factuureisen die door de Belastingdienst zijn gesteld. Zo voorkom je factuurstromen buiten het systeem om.
Eenvoudig, helder en efficiënt.
Je kan ook de gehele facturatie laten verzorgen door Solutions Factory, je ontvangt dan de factuur van ons in plaats van de door jou ingehuurde medewerker. Hierbij wordt de fysieke controle van de factuur, de afhandeling en betaling van de ingehuurde medewerker volledig verzorgd.
Bij contractmanagement worden alle administratieve zaken en risico’s bij jou uit handen genomen. Door de borging van de juiste documenten middels dossiervorming rondom elke opdracht worden de juridische en financiële risico’s tot een minimum beperkt.
“Dit keer gingen we specifiek op zoek naar gebruiksvriendelijke software om dit DAS proces te ondersteunen.”
“Mijn contactpersoon bij Solutions Factory is altijd bereid mee te denken en laat ook merken zijn vak te verstaan, maar vooral zijn vak ook leuk te vinden. Dit werkt heel fijn.”
“Het werken met een Dynamisch aankoopsysteem biedt ons meer flexibiliteit dan werken met raamovereenkomsten.”
“Niets dan lof over het contact met Solutions Factory en hun urenregistratie module!”
Een geavanceerd ATS systeem met een eigen werken-bij website
Compleet platform voor recruitment, mobiliteit en samenwerking
Wil je meer weten over onze systemen? Ervaar het gebruiksgemak van onze software zelf.
Of bel ons op: (088) 141 09 09