Nieuws
Met een API en/of RSS feed maak je op een slimme manier gebruik van de mogelijkheid om vacatures naar verschillende platformen te sturen. Wil je vacatures vanuit het recruitmentsysteem delen op het intranet of naar de eigen website? Bekijk dan de opties van een API en/of RSS feed.
Een integratie van API en/of RSS feed kan het efficiënt van het delen van vacatures verder verbeteren. Vanuit het recruitmentsysteem plaats je de vacatures naar de gewenste kanalen en creëer je flexibiliteit in het werving- en selectieproces.
Integreer eenvoudig je vacatures met je bestaande systemen en software via onze API. Dit zorgt voor een gestroomlijnde workflow en real-time data-uitwisseling. Heb je naast een werken-bij website ook nog een eigen website (of werken-bij pagina op je corporate website) waar je de vacatures ook nog handmatig op publiceert? Dit kost een hoop extra tijd en de sollicitanten komen ook nog eens via verschillende systemen (CMS of e-mail) binnen. Dit gaat ten koste van de efficiëntie en kwaliteit van je werving- en selectieproces. En dat terwijl het ook allemaal via je recruitmentsysteem kan.
De API zorgt ervoor dat vacatures geautomatiseerd en realtime worden doorgezet naar je eigen werken-bij website én dat er daar direct gesolliciteerd kan worden. Vacatures én sollicitanten manage je zo vanuit één centraal systeem.
Naast een API is een RSS feed ook een van de manieren om je vacatures meer zichtbaarheid te geven. Met de RSS feed kan je eenvoudig vacatures naar verschillende (interne) kanalen doorsturen. Zo stimuleer je interne mobiliteit en zijn je eigen medewerkers als eerst op de hoogte van nieuwe vacatures of klussen/projecten.
Vanuit de gekoppelde kanalen kunnen medewerkers eenvoudig doorklikken naar een vacature op de werken-bij website en daar direct solliciteren.
Wil je meer weten over een API en/of RSS feed? Neem dan contact op en we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw organisatie.
Wij vertellen je graag meer
Of bel ons op: (088) 141 09 09
Plaats eenvoudig vacatures door naar meerdere externe jobboards, sociale media en andere vacaturekanalen.
Het vinden van de juiste mediamix om je vacatures te promoten is de kracht van job marketing.
Een eigen werken-bij website die gekoppeld is aan je huidige recruitmentsysteem.