Inhuurdesk

Plaats al je inhuuropdrachten op je eigen inhuurdesk. Zo heb je een centrale plek waar alle ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers jouw aanbod van tijdelijk werk weten te vinden. Maak je inhuur transparanter en krijg grip op je inhuurproces.


Inhuurdesk - inhuur oplossing

Een eigen inhuurdesk

Wanneer je regelmatig te maken hebt met het inhuren van tijdelijke personeel, is het ideaal als je gebruik kan maken van een eigen inhuurdesk. Met je eigen inhuurdesk gekoppeld aan je dynamisch aankoopsysteem plaats je alle tijdelijke opdrachten rechtstreeks door naar je eigen platform. Door je inhuurdesk op te maken in eigen huisstijl en geschikt voor meerdere apparaten (o.a. mobiel), kom je professioneel over naar de markt.

Op de inhuurdesk bouw je een sterk leveranciers bestand op door alle ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers zich te laten registreren. Zo ontvangen ze een melding van nieuwe opdrachten in hun werkveld en krijgt iedereen de kans om zich in te schrijven. Dit verbetert niet alleen de prijs-kwaliteit verhouding maar ook de snelheid van je inhuurproces.

Een inhuurdesk voor grip op je inhuurproces

Met een inhuurdesk verbeter je het inhuurproces niet alleen door je tijdelijk personeel op een rechtmatige manier in te huren, maar ook door een verbeterde samenwerking op te bouwen met al je leveranciers. Je zet je opdracht op een centrale plek in de markt en geeft iedereen de kans om zich in te schrijven. Door je inhuuropdracht op de juiste manier (SMART) op te stellen, schep je transparantie naar je leveranciers en werk je conform de aanbestedingswet. Weten hoe je opdracht(en) rechtmatig in de markt zet? Wij bieden ondersteuning bij je inhuuropdracht om zo de rechtmatigheid te waarborgen.

Voordelen van een inhuurdesk

Een inhuurdesk heeft veel voordelen voor je organisatie. Het belangrijkste doel is natuurlijk om de juiste professionals te vinden voor je opdracht, maar er zijn nog meer voordelen:

  1. Besparing op kosten: Een belangrijk voordeel is natuurlijk de besparing op inhuurkosten. Bij het uitzetten van een nieuwe opdracht op je inhuurdesk geef je als organisatie een tarief mee. Aan de hand van de aanbiedingen op de opdracht kan je de beste optie kiezen welke binnen het budget past. Zo bespaar je op termijn aanzienlijk op je inhuurkosten.
  2. Groot aanbod van leveranciers: Leveranciers kunnen zich registreren op je inhuurdesk om mee te bieden op een opdracht. Wanneer de leverancier het registratieproces succesvol heeft doorlopen mogen ze bij iedere nieuwe opdracht een offerte indienen. Hoe meer leveranciers zijn ingeschreven, hoe groter de concurrentie is per opdracht. Dit leidt tot betere kwaliteit en lagere prijzen voor de diensten welke je nodig hebt.
  3. Een efficiënt inkoopproces: Met behulp van een DAS systeem stroomlijn je het inkoopproces. Door het automatiseren van je processen ben je minder tijd kwijt aan het uitzetten van een tijdelijke opdracht. Hierdoor heb je meer tijd voor andere zaken.
  4. Transparantie: Werken met een dynamisch aankoopsysteem biedt transparantie in je inkoopproces. Naast dat de opdracht automatisch wordt gepubliceerd op TenderNed (verplicht voor overheden), volgen leveranciers de geplaatste opdracht eenvoudig op de inhuurdesk. Hier communiceer je de aard van de opdracht, welk termijn de opdracht loopt, het vakgebied waarin je iemand nodig hebt en het tariefrange waarvoor iemand aan het werk gaat. De looptijd van de opdracht is 30 dagen zodat iedereen een kans heeft gehad om zich in te schrijven. Na de sluiting van de opdracht kan iedereen zien aan wie de opdracht is gegund.
  5. Minder kans op fouten: Dankzij een heldere workflow tijdens het uitzetten van de opdracht minimaliseer je de kans op fouten. Het systeem helpt je om alle gegevens in te vullen en geeft aan wanneer er zaken worden vergeten. Door vanuit één systeem te werken houd je overzicht en toezicht op al je lopende aanbestedingen. Bovendien helpt het systeem je om de rechtmatigheid van de aanbesteding te bewaken en aan te tonen!

Wil je meer weten over een eigen inhuurdesk? Neem dan contact op en we bespreken graag de mogelijkheden voor je organisatie.

Meer weten over een eigen inhuurdesk?

Wij vertellen je graag meer

Neem contact op

Of bel ons op: (088) 141 09 09

Bekijk andere diensten